utorok 24. októbra 2017

Jeseň ako vymaľovaná...

Celá rodina sme využili minulotýždňovú slnečnú  nedeľu na príjemnú vychádzku spojenú so zberom šípok. Vybrali sme sa do Handlovej. Veď je to manželove rodné mesto, pozná okolitú prírodu nemuseli sme sa obávať že zablúdime. Viedol nás na miesta, kde si pamätal že šípky rástli.  Ružových kríkov bolo veľa ale predbehli nás šikovnejší zberači, ktorí už dávnejšie šípky pozbierali, zostalo len pár na vrchných konárikoch. Neuspokojili sme sa so zvyškami a kráčali sme ďalej.  Museli sme prejisť pekný kus cesty, kým sme na ne narazili. 


Aj keď jeseň nepatrí medzi moje najobľúbenejšie ročné obdobie, každý rok  ma prekvapuje svojou farebnou pestrosťou stromov. Je to nádherné....  

Urobila som si zopár záberov. Nie sú to profesionálne zábery o fotení takmer nič neviem ale fotím rada 😊










Naša šípková nádielka...


Ešte jesenné dekorácie...





2 komentáre:

  1. Evka, krásne zábery! Fakt je jeseň pre objektív ako stvorená!
    U nás je už po šípkach a tento rok som ich nestihla :-(
    Ďakujem ti za krásne komentíky u mňa, veľmi ma vždy poteší každý z nich! Len už na ne neodpovedám, ale to asi pochopíš, veď mi to zaberalo moc času, ten sa dá využiť inakšie :-)
    Maj sa fajn a užívaj si krásne jesenné dni, vraj na dva dni by sa malo zas vyčasiť!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem ti Danka...vždy sa teším na všetky tvoje príspevky na tvojom blogu a máš pravdu, keby si mala odpovedať na všetky komentáre tak vyšiješ aj jeden vankúšik :)))

    OdpovedaťOdstrániť