piatok 19. mája 2017

Veľmi ťažké rozhodutie...

Dnes tak trochu k mojej, v posledných mesiacoch, najobľúbenejšej činnosti - hačkovaniu. 

O tom, že je to pre mňa úžasný relax a výborné odreagovanie sa od problémov som už písala. Zatiaľ je to stále tak. Teším sa každý deň na tú chvíľu, keď môžem do ruky zobrať háčik a rozhačkovanú dečku. Tým, že sa musím sústrediť na vzor, počítanie a sledovanie riadkov, myseľ mi neblúdi po iných veciach ale dokážem pri tom sledovať televíziu, no sledovať, to sú nie tie správne slová, skôr počúvať. Ale to mi úplne stačí.

Nepatrím k ženám, ktoré musia mať každý ženský časopis. Kupujem ich len občas. Ja hľadám medzi časopismi také, ktoré majú trvalú hodnotu. Rada mám časopisy špeciálne zamerané na záhradu, bylinky, recepty, akékoľvek ručné práce  a v posledných rokoch k nim pribudli aj časopisy s hačkovanými vzormi. Už ich mám niekoľko, je teda z čoho vyberať. K tomu mám ešte mnoooožstvo vzorov uložených aj na pintereste. Sú to všetko nádherné vzory a vždy mi trvá aj niekoľko dní, kým sa rozhodnem ktorú dečku začnem robiť...

Takto to vyzerá, keď vyberám vzor...😊




A ešte vám chcem ukázať posledné dielka 😏










6 komentárov:

  1. Evka máš pekné tie hačkované dečky, najviac sa mi páči s tým ananásovým vzorom. Si šikuľka.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné háčkované dečky, klobúk dolu :-)
    Kedysi som trošku vedela háčkovať, ale roky som to už nerobila, to by môj deň musel mať aspoň 30 hodín...
    Prajem pekný víkend,
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Evka, presne tak to mám aj ja - pri počítaní nitiek, krížikov, farieb sa odreagujem najlepšie :-) Aj tú telku len počúvam, občas nazriem, zas však ide hlava dolu!
    Tvoje dečky sú prekrásne, tie biele sú priam výstavné kúsky, asi preto hlavne tie, lebo také z bieleho kordonetu robila aj moja maminka :-)
    To ma ani nenapadlo, že by sme sa mohli stretnúť na výlete a predsa sme boli tak blízko. Ale ja som ani celkom nevedela, kedy kde budeme, organizovala to mladá kolegyňa a ja som sa len zviezla s ňou. Ale bolo by to krásne aspoň na pár minút s tebou pobudnúť a aj v skutočnosti sa porozprávať, určite by sme si toho mali veľa čo povedať :-)
    Snáď sa nám to niekedy podarí!
    Páááá

    OdpovedaťOdstrániť
  4. My dve si rozumieme vo veľa veciach Danka...veľmi ma mrzí že sme sa nestretli asi musím skočiť za tebou na Oravu :-) Ahoj

    OdpovedaťOdstrániť