utorok 9. augusta 2016

Môj relax

Nikdy som si nemyslela, že práve hačkovanie  mi pomôže zrelaxovať... Od detstva sa venujem všetkým možným ručným prácam ale hačkovanie bolo na poslednom mieste. 
Najradšej som štrikovala a vyšívala. Teraz je to naopak... 

Evka, moja dcéra, mi kúpila  krásny  časopis plný nádherných hačkovaných dečiek. Nič mi neostávalo, len vybrať sa do obchodu a kúpiť si vhodnú priadzu. Potom som presedela hodinu pri vyberaní vzoru a bolo to veru veľmi ťažké, všetky dečky sa mi páčili. Ako prvú som predsa len vybrala tú, ktorá sa mi asi najviac páčila.

Teraz sa  teším na chvíľu, keď si môžem po všetkých povinnostiach okolo domácnosti konečne sadnúť k rozrobenej dečke , rátať stĺpiky a retiazkové očká... pritom zabudnem na starosti, musím sa predsa sústrediť na prácu.  

Mám už urobených aj niekoľko motívov  z ktorých chcem šiť vankúšiky ale s tými sa pochválim niekedy nabudúce, keď budú hotové. 



Nový stôl v obývačke, ktorý vyrobil Miňo, môj syn, si žiadal novú dečku, už ju má 😍





Niečo pre dcéru Evku...



...a Jarku (to je moja sestra)



Aj malá je pekná :)






Zatiaľ len toľko, ďakujem za návštevu :)))



4 komentáre:

  1. Evi ... sú prekrásne ... :)
    Tiež som mala obdobie, kedy som uháčkovala veľa dečiek ... väčšie, menšie ... Teraz sú v skrini ... Nemám ich kde prestierať ... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Evelina moja :-) ale ty máš fakt "zlate rucicky"!!!
    Nadherné prenádherné hackujes ,vyšívas,pecies,varis,zavaras,a kvietky si pestujes nuz čo dodat , dokonalá žena si ty inak to nevidim :-) papa

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Evka, tak to je krása! Ja som ako mladá bola veru tiež vyťažená štrikovaním a málinko som vyšívala. Teraz takmer ani neštrikujem, iba vyšívam, ale háčkovanie je pre mňa španielska dedina. A veru by som to chcela vedieť, mne sa páči také to obyčajné filetové háčkovanie. Stôll je krásny, vidieť drevo a to mám rada! Syn je šikovný!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dievčence, veľmi pekne ďakujem za komentáriky, potešili ma veľmi...pááá

    OdpovedaťOdstrániť