štvrtok 9. júna 2016

Začína už všetko kvitnúť....

aj keď zatiaľ prevažne v truhlíkoch a kvetináčoch. Ruže v záhradke poškodili mrazy, tak sa musia chúďatká z toho ešte spamätať ale určite svoj pôvab ukážu.

Prvykrát som tento rok vysadila sirôtky (zamatky) do truhlíkov a oplatilo sa, ukazujú sa už tretí mesiac vo svojej kráse, prežili aj mrazy a robia mi veľkú radosť...




Muškáty, netýkavky a bacopy moje obľúbené kvety do truhlíkov. Mám rada muškáty všetkých farieb aj druhov. Pár mi ich cez zimu vyhynulo ale našťastie väčšina prežila a ako každý rok aj tento som si kúpila aj nové. Zatiaľ kvitnú poslabšie ale určite sa "polepšia". Netýkavky sú vďačnými kvietkami do tieňa a bacopy vytvoria nádherné previsy. Nováčikom medzi mojimi kvietkami je tento rok surfinia. Pokúšala som sa ju už pestovať  ale nedarilo sa mi, tak som sa vzdala. Keď som ale videla na trhu túto krásnu červenú zdravo vyzerajúcu neodolala som a kúpila si ju. Zatiaľ sa mi už viac ako mesiac odvďačuje nádherným kvitnutím a veľmi sa tomu teším.












Zátišie v záhrade... Využila som staré tehly a nepotrebné nádoby:))) 








6 komentárov:

  1. Vida, jak staré a nepotřebné věcičky poslouží. Krásná zahrádka.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Evka, krásne kvietky máš! A zdá sa, že si ma zlákala vytvoriť si niečo podobné, ako tvoje zátišie z tehiel a nepotrebných nádob, nádhera, taký štýl sa mi veľmi páči!
    Musím si niečo vytvoriť :-)
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Drahomila moja ty máš "rajskú záhradu "...
    Pozdravujem ťa a všetko dobre prajem papa

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Amelie, ďakujem, bolo mi ľúto vyhodiť tie staré obité nádoby :) a do toho prostredia sa mi pozdávali.
    Dani, teším sa že som ťa inšpirovala...určite si to urob, nemusia byť všade len moderné a drahé nádoby na kvety a keď sa to do prostredia hodí tak čo...maj sa dobre
    Marienka teším sa veru zo záhrady aj keď je tam roboty ale keď je z nej aj radosť tak to je hlavné...nech sa ti darí.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne kvety, zaujímavé zátišie, tak nech tak krásne kvitnú aj naďalej :-)
    Pekný večer,
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aďka ďakujem za uznanie....od chvíle fotenia sú už viac rozkvitnuté a teším sa z nich...:) Ahoj

    OdpovedaťOdstrániť