streda 26. septembra 2012

Nakladaný syr


Receptov na nakladaný syr je veľa a sú si veľmi podobné, takže aj tento môj nie je ničím výnimočný...robievam ho často a stále chutí ináč, pretože vždy použijem trošku odlišné ingrediencie. Dnes som ho urobila takto...

Suroviny: 3 balenia syru camembert, olivový olej (slnečnicový), celé čierne korenie, celé nové korenie,  provensalské korenie,    grilovacie korenie na syry,  červená cibuľa, cesnak, soľ, sušené paradajky, štipľavé papričky, bobkový list

Postup: Syry som nakrájala na trojuholníčky. Do pohára na dno som dala vrstvu nakrájanej cibule, plátky cesnaku, bobkový lis a uložila som vrstvu syra, ktorý som posypala grilovacím korením na syry, provensalským korenim,  dala som dva kúsky sušených paradajok, štipľavé papričky a celé čierne a nové korenie.  Naliala som olej a postup som trikrát zopakovala. Vrstvenie som ukončila cibuľou a cesnakom a dala som aj trošku soli. Zaliala som olejom a uzatvorila. 

Pohár som nechala v kuchyni asi na 3 dni a potom odložím do chladu na ďalšie 3 dni a ak vydržíme neotvoriť ho tak aj dlhšie...😊 


2 komentáre:

  1. Ešte som to nerobila ale určite vyskúšam. Tento týždeň musím už zlikvidovať v záhradke poslednú úrodu , ešte mi tam ostali baranie rohy aj jabĺčková paprika . Manžel sa poteší :-).Ďakujem .

    OdpovedaťOdstrániť
  2. môj obľúbený syr :-)...krásne si ho Evka pripravila

    OdpovedaťOdstrániť